top of page
Writer's pictureNadav Kenneth

אנשים שפגשנו בדרך (4)


הקטע הזה מוקדש להארווי, שהיה המדריך- נהג שלנו ב"יום במדבר של המדבר" - Francois Peron National Park. הוא אדם נעים הליכות, מנומס, בן 75, חיית מדבר וים וטבע, אוטו דידקט בתחומים רבים, אבל ההשכלה שלו מגיעה ממחקרים שהוא עורך הצד הקונספירטיבי של החיים. תקראו כאן כמה ציטוטים שנראים לנו מוזרים, אבל צריך לזכור שחלקם נובעים מחמלה גדולה שלו לבעלי חיים.


להארווי יש שלושה ילדים שנראה שהוא מאוד גאה בהם.

הגדול בן 37, עובד כבר יותר מ 10 שנים במכרות זהב. יש שם פטנט על פיו מטיסים את העובד אל המכרה פעם בשבועיים, ומחזירים אותו בטיסה אל שדה סמוך לביתו. הם מקבלים המון כסף, אבל בלא מעט מקרים הם עובדים במשמרות יום בשבוע הראשון, ובמשמרות לילה בשני. כשמגיעים הביתה לשבוע, שלושת הימים הראשונים מוקדשים לאיפוס השעון הביולוגי. הבן של הארווי נשוי באושר + 2, והארווי בקשר טוב איתו רק שהם לא נפגשו פיזית בעשר השנים האחרונות !!!!.


הבן השני מקדיש עצמו ללמוד מיומנויות של חיים מהטבע. הוא דייג מעולה ברובה חיצים, יודע לפרק כל חיה שהוא צד או דורס והביא אותה למצב של בשר,ועכשיו מרגיש שהגיע הזמן ללמוד לדוג בחכות גדולות, ולכן ייסע לצפון המדינה ויעבוד בזה כמה שנים.


ויש גם בת שרוצה להיות עורכת דין ולהתמחות בענייני איכות הסביבה וזכויות אדם בדגש על תביעות צפויות על החיסונים לקורונה. ניכר שהארווי לא חושב שהתחומים הללו צריכים עוד עורכת דין, אבל "שיהיה כך".


הארווי נולד וגדל בחוות בקר (יש פה חוות עצומות), והגיע לאיזור עם אישתו לפני כ 25-30 שנים. היה להם עסק שקיים סיורי מדבר, עם סירה גדולה, 12 עובדים ועוד, אבל הקורונה הרגה את כל זה, והם מתחילים מחדש .


הוא מכיר כל צמח, מתלהב לראות עלים ירוקים אחרי הגשם המוקדם שירד שם, ויודע המון על חייהם של נחשים / חתולי בר/ עיזי בר / קנגרו ועוד. כך למשל: הידעתם שהכרישים[<) המצויים קרוב לחוף כאן אוכלים בכל יום רק חצי אחוז ממשקלם? אז למה שיאכלו בנאדם גדול ועסיסי?

מה תעשו אם תתנגשו בקנגרו ותפגעו בגפיים? שימו ברוורס ותוודאו הריגה, ממש כמו הפרסומת ההיא של דוריטוס. אחרת הוא ייסבול מאוד, לא חבל?


וגם ... את הקורונה פיתחה מעבדה סינית בחוזה עם ארה*ב והחיסונים פותחו במקביל להתקדמות של המעבדה הסינית.


הילדים שלהם הלכו יחפים עד שהגיעו לבית הספר ודרשו מהם לנעול נעליים. אף אחד לא הצליח לתת סיבה הגיונית, ואחרי קרב גדול הארווי ניצח, והילדים ממשיכים ללכת יחפים.



הרווי מאד התעניין בכל מה שקורה בישראל, ובתמורה זכה להרצאה מקיפה על ההיסטוריה של העם היהודי עד ימינו, כל הדרך חזרה. דמיינו את הסיטואציה הבאה:

ג׳יפ בן 20 שנה, במצב טוב, הרווי דוהר במדבר חולי, חלונות פתוחים (אין מזגן) , הכל קופץ ורועד ונדב מרביץ בו תורה... כל זה במשך כ-40 דקות 🤣🤣



21 views

Recent Posts

See All

קצרים על אנשים ואוסטרליה

באחד מחניוני הקראוונים, עת פרשנו ארוחת ערב ומזגנו יין טוב, נעמד לידנו בחור כהה עור והתבונן. בירכנו אותו לשלום והזמנו אותו להתקרב, וזיהינו...

2 comentários


Convidado:
20 de mar.

מיכלי, נראה כאילו הארווי עושה לך ברכה 😂

Curtir

Convidado:
20 de mar.

אוהבת מאד את הרוווי. הפרדו לא היה ראוי לתמונה?????🤣

Curtir
bottom of page