top of page
Writer's picturekennethroadtrip

יום בדרכים

Updated: Feb 28

הגענו ל B&B מאוחר (אחרי ארוחת ערב, בסביבות 9:30), הזוג שמנהל את המקום, יצאו אלינו בחלוקי שינה ולא היה נחמד במיוחד... אבל קיבלנו חדרים נחמדים והלכנו לישון. בבוקר, העולם נראה אחרת 😔, מקום קטן ונחמד, 4 חדרים, ארוחת בוקר מפנקת, וזוג בריטי שעבר לניו זילנד לפני כ-20 שנה ...כשהם מבקרים באנגליה בם נחרדים מהצפיםות, מהפקקים ומההמולה הכללית.

סיפרו לנו איך היה בקורונה: הם מכרו B&B קודם ממש לפני. היא חזרה לעבוד כאחות במרפאת קורונה, הוא עבד במעבדה, וכשהעוצר נגמר - קנו את המקום החדש.

שבעים ונינוחים נסענו לאגם קטן, מבודד ויפהפיה ליד Hokitika. מקום מושלם לפתוח את היום, גברת שמריצה את הכלבים שלה לתוך המים, זוג מבוגר שחותר בסאפ, וסתם אנשים כמונו שנהנים מהיופי הבלתי נגמר והשלווה.

המשכנו משם אל Hokitika gorge שהוא מסלול חמוד לאורך הנהר שעוברים בו על גשר תלוי מרשים, והולכים לאורך הנהר שצבע המים שלו טורקיז לא אמיתי - ראו התמונות. המסלול משולט ומתוחזק להפליא.

המשכנו בנסיעה לכיוון דרום, על החוף המערבי והגענו לשמורה שבה טיפסנו לתצפית על הקרחונים . בדומה ל-poon hill שבנאפאל, גם כאן עולים לנקודה גבוהה שבה רואים את הפסגות המושלגות מוארות בשמש של אחהצ. מן הצד השני, נשקפת רצועת חוף הים - שילוב נפלא.

לקראת סוף היום, הגענו לעיירה פראנץ ג׳וזף על שם הקרחון הגדול שמעליה. עשינו תצפית עליו, ממש מרחוק והמשכנו לעיירה הבאה, fox glacier , שגם היא על שם קרחון. שם התמקמנו לשינה בווילה נהדרת שמחלון המטבח / הסלון נשקף הקרחון. 😔

הבנים בישלו ארוחה טובה, וסגרנו עוד יום נהדר.

16 views

Recent Posts

See All

קצרים על אנשים ואוסטרליה

באחד מחניוני הקראוונים, עת פרשנו ארוחת ערב ומזגנו יין טוב, נעמד לידנו בחור כהה עור והתבונן. בירכנו אותו לשלום והזמנו אותו להתקרב, וזיהינו...