top of page
Writer's picturekennethroadtrip

לינה בחוות / bed & breakfast

בילינו את הלילה בחווה בדרך מאי פה לאי שם 🤣.

הגענו מאוחר יחסית, (לפני 8) היינו האורחים היחידים, שני חדרים מתוך ארבעה.

היינו חייבים לרוץ מיד לחפש מסעדה לארוחת ערב כי כל המטבחים ברוב המסעדות נסגרים ב-8. מצאנו איזה תאילנדי, שהשאיר את המטבח פתוח לכבודנו, הגענו, אכלנו, וחזרנו. בחוץ חושך מוחלט, היה מאתגר למצוא את הכניסה הנכונה…

קמנו בבוקר וגילינו מקום מקסים, עם מארח, ג׳ון, שהיה חברותי וידידותי, אפילו היה בישראל ב-72!.

סיפר לנו שהוא הרביעי בשושלת של חוואים, הייתה לו חווה גדולה שהוא מכר לאחרונה, והשאיר לעצמו רק 10 אקרים, שהוא ואשתו מטפחים.

בחווה מעט כבשים, פרות, ירקות לצריכה אישית, תבלינים וכו, והמון המון פינות חמד.

היה מעניין וכייפי לדבר איתו, הם חיים לבד אבל כן יש להם קהילה שבה הם חולקים עודפים בחינם…

קיבלנו דרכו הצצה על מערכות החינוך והבריאות בניו זילנד, חייו כפנסיונר - שחקן גולף, ועוד.

הזדמנות נחמדה לראות מה מסתתר תחת קליפות העצים ומאחורי מרבצי העדרים!

16 views

Recent Posts

See All

קצרים על אנשים ואוסטרליה

באחד מחניוני הקראוונים, עת פרשנו ארוחת ערב ומזגנו יין טוב, נעמד לידנו בחור כהה עור והתבונן. בירכנו אותו לשלום והזמנו אותו להתקרב, וזיהינו...