top of page
Writer's pictureNadav Kenneth

למה קשה לצלם יער גשם (+הוכחות)

Updated: Jan 21


סיימנו בשלב זה פרק שכלל סידני, Blue Mountains ונסיעה צפונה עד לבריסביין. האירוע כולל ביקור ורחצה בחופים הנהדרים, והליכות ביערות גשם. יש כאן אינסוף מיים, ולמרות הקיץ חווינו גם גשמים עזים, כך שהתנאים בשלים ליערות הללו.


אנחנו ללא מצלמה, "רק" עם טלפונים, אבל התברר שלא ניתן להעביר את חווית היער בצילום:

העצים הגדולים ענקיים: גזע בקוטר של 2-2.5 מ לפחות, עם יציאה של זרועות לשיפור האחיזה בקרקע ובסלע. במעלה הגזע, עד לגובה של 40 מ', צומחים שרכים ושאר צמחים שככל הנראה נזרעו שם על ידי ציפורים. על כל זה מטפסים צמחים הכמהים לקצת אור, כל זה נראה כאילו הוא פרויקט בניה הנמשך כבר מאות שנים.


אז איך מצלמים?

-שמים אדם ליד העץ: זה ימחיש את הגודל, אבל אז לא רואים את העץ,

-מצלמים לכיוון הצמרת, אבל אז לא קולטים את המערכות לגובהו של העץ, ומחמיצים את הגזע.

כך או כך, קשה לקלוט את הכבוד שסביבתו של העץ נותנת לו על הקרקע וביער.


וכדי לבסס את הטענה, או כדי להוכיח שקורס צילום בטלפון הוא הסטארטאפ הבא, צירפנו תמונות מהקרקע ומגשר תלוי בגובה של 25 מ עליו צעדנו אתמול.







31 views

Recent Posts

See All

3 Comments


Guest
Jan 30

סביר שהתמונה האמצעית צולמה מהגשר. יש מלא קורסי צילום בסמארטפון כך שזה לא ממש סטארטאפ😍.. בכל מקרה אשמח ללכת איתך כשתחזרו. עשיתי סדנא קצרה אבל לא מספקת... כמובן שלצלם ולתפוס רחב את צודקת וצריך עדשה רחבה, לא חייבת מאד מאד רחבה. כלומר קצת עין דג אבל לא מוגזם..... ניסית לצלם פנורמי? זה בהחלט יכול לעזור כשיש רק פלפון...

Like

veredramon
Jan 20

מנסה לזהות איזה תמונה צולמה מהגשר, ושואלת עצמי אם מצלמה טובה בכלל הייתה עוזרת פה. אולי מלצה עם עדשה מאד מאד רחבה... תודה על העידכונים והתמונות.

Like
veredramon
Jan 30
Replying to

הערה כאורחת זה אני.... פעם הבאה אשתפר... לוקח זמן להבין את האפליקציה.

Like
bottom of page