top of page
Writer's picturekennethroadtrip

עדכון סיום - עדיין לא תובנות

אז אחרי הסיבוב בחבל היין של מרגרט ריבר, ועוד קצת חופים, ופארקים לאומיים על יד Albany, התחלנו במסע הביתה.

יום רביעי, התרגשות של חזרה הביתה, למשפחה / חברים, מהולה בעצבות על זה שהחלום וההרפתקה שהתקשנו להאמין שאכן עשינו אותה, עומדת לפני סיום.

קמנו מוקדם, יצאנו לצעדה קצרה בטיילת על חוף הים, ושתינו קפה עם המקומיים (איזה תור 🤭) בבית קפה בשם המגניב Haz Beanz . ארזנו את המזוודות, ויצאנו לדרך. עלינו לתצפית על העיר, והמפרצים שלה, וירדנו לאורך החוף לעוד ועוד מפרצים יפיפיים. הסתובבנו קצת ב emu point, עיירה חוף קטנה, על שפת המפרץ/לגונה, פארק ודשא על החוף ... פשוט מקסים

היה לנו קשה להיפרד, אבל צריך... אז המשכנו עוד קצת, חשבנו שנמצא salt and pepper squid, אבל הסתפקנו בשייק בריאות של נדב והתחלנו לנסוע.

(גם הפליקאן בא להגיד שלום 😔)

הנסיעה ארוכה, 4.5 שעות של דרך יחסית טובה, קלה לנהיגה. כל אחד שקוע במחשבות, סיכומים, תוכניות הלאה... מנסים לתאר את החזרה, היום שאחרי, ובכלל ....

עשינו עצירה קצרה להתרעננות, שלא כללה קפה כי השעה אחרי 2... וסופו של דבר הגענו לפרת׳.

כיון שהיה לנו עוד זמן פנוי, החלטנו למצוא פארק קרוב לשדה התעופה, לחלץ עצמות, ולהתארגן להחזרת האוטו + לאזן מזוודות לטיסה. מצאנו פארק כזה לאורך ה swan river, שהוא בעיקרו פארק כלבים. שוטטנו לנו בין הכלבים המתרחצים בנהר, למשפחות שעושות פיקניק על הדשא, בסוף עוד יום של חול.

השמש שקעה, לא באמת ראינו שקיעה... בערב האחרון שלנו באוסטרליה, אבל ככה זה יום אחרון הוא בד״כ יום של העברות וסידורים. החזרנו את האוטו, אפילו הגענו לטרמינל הנכון, מסרנו מזוודות ומקץ כ-20 שעות נחתנו בנתב״ג ללא תקלות. יש לציין emirates, ממריאים על הדקה...

בדרך הביתה במונית שמענו על שיבושי gps שמשבשות את וויז ושאר תוכנות הניווט 😇

הגענו הביתה!!!

9 views

Recent Posts

See All

קצרים על אנשים ואוסטרליה

באחד מחניוני הקראוונים, עת פרשנו ארוחת ערב ומזגנו יין טוב, נעמד לידנו בחור כהה עור והתבונן. בירכנו אותו לשלום והזמנו אותו להתקרב, וזיהינו...