top of page
Writer's picturekennethroadtrip

קראוון - אקורד סיום

אז אחרי 18 יום בבית המתגלגל הזה, הגענו ליום האחרון. האמת היא שתכננו לבלות יומיים בפארק לאומי ליד פרת׳ - בשם Yanchef National Park אבל ... כשהגענו גילינו שזה פארק חמוד, אבל מרגיש קצת כמו בית הבראה, עם הרבה חיות (קנגורו משוטטים להנאתם, כמה קואלות ישנות על עצים, והמון ציפורים).

אז היינו שם לילה אחד, והמשכנו דרומה לפרת׳, לעיירה מקסימה בשם Rockingham.

מצאנו פארק קראוונים, רצינו שיהיה לנו מקום להתארגן על כביסה, אריזה, ושרותי ניקוי/מילוי לקראוון. סהכ, אחרי שבועיים בבית גם אם הוא על גלגלים, צריך לארוז, לסדר, לזרוק... מדהים כמה אוגרים בזמן קצר יחסית ...

יצאנו להסתובב בעיירה, הסמוכנ לאוקיאנוס ההודי, נושקת ל-cape peron, שלוחה של פארק לאומי.

שקיעה , ים ... נתקלנו כבר בפרון הזה, שהיה חלק מהמשלחת שנפוליאון שלח למיפוי האיזור. למזלם, אין לאוסטרלים הרבה היסטוריה, אז השמות חטזרים על עצמם.

קינחנו בארוחת ערב נחמדה, לובסטר, יין טוב...

בבוקר, השכמנו והתחלנו במסע להחזרת הקראוון. לאור ניסיון היום הראשון, היינו משוכנעים שזה ייקח זמן, וידרוש סבלנות - בפועל, זה הלך ממש חלק, הגענו, החנינו, ותוך חצי שעה היינו במונית בדרך לשכור אוטו ״קטן״.

כשאנחנו מפנקים 4 חברה צעירים שזה עתה יוצאים לדרך, במגוון מצרכים: משטיח לניגוב רגלים, לרסק עגבניות, ושאר תבלינים, ואפילו wok...

קיבלנו אוטו רגיל, לנדב לקח זמן להתרגל, והתחלנו פרק נוסף - שבוע אחרון... לפתע פתאם, שקט באוטו ... כשנוסעים בקרוואן כל הזמן משהו משקשק, מגירות נפתחות... באוטו הפרטי לפתע באמת שומעים שקט ( עד כדי כך - ששמנו פודקאסט 🤭).

עצרנו בדרך בעיירה מגניבה בשם Busselton, שיש בה מזח ארוך לתוך הים, באורך של 1.8 קמ.

והגענו עם ערב, ל-guest house , נפלא ב-עיירה שנקראית Margaret River , והיא בירת איזור היין של דרום מערב אוסטרליה.

קיבלנו חדר מדליק - ואפילו פינקו בבקבוק יין לכבוד איסטר...ולנו פתאם המיטה נראית גדולה, כל אחד נכנס אליה מהצד שלו, מקלחת מרווחת... אחרי הקראוון הכל מקבל פרופורציה אחרת 😎

הלכנו לבר קרוב, ומחר נתחיל מחדש.

16 views

Recent Posts

See All

קצרים על אנשים ואוסטרליה

באחד מחניוני הקראוונים, עת פרשנו ארוחת ערב ומזגנו יין טוב, נעמד לידנו בחור כהה עור והתבונן. בירכנו אותו לשלום והזמנו אותו להתקרב, וזיהינו...